Saturday, February 21, 2009

IELA BEAUTY SALOON

Iela Beauty Saloon merangkumi beberapa cawangan salun kecantikan.Salun utamanya terletak di NO 379,Tingkat Bawah,Taman Samudera,32040 Sri Manjung Perak.Kami menyediakan pelbagai perkhidmatan dan keperluan yang merangkumi produk kecantikan dan kesihatan serta rawatan wajah dan badan.Iela Beauty Saloon ibu syarikat pada Jalinan Qaseh dan Gadisku Beauty & Spa.Iela Beauty Saloon mempunyai sistem pemborongan produk kecantikan dan kesihatan pada kiosk yang berniaga secara kecil-kecilan.Produk yang di bekalkan ialah :-

  • NURIZ
  • DE'WAJAH
  • D'PUTIH
  • NATASYA
  • ERIESYA SPA
  • NOUVELLES VISAGE
  • SERI MAWAR
  • REEN'S

ADA PELBAGAI LAGI PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN YANG TERKENAL DI MALAYSIA.Iela Beauty Saloon juga menyediakan rawatan wajah dan rawatan badan.


RAWATAN BADAN

URUTAN GAMELAN ( GAMELAN MASSAGE ) RM 50.00
Urutan yang digabungkan dari pelbagai urutan yang dapat membantu menyegarkan badan,mengurangkan stress,membantu melancarkan peredaran darah dan mengurangkan masalah ketegangan urat.

URUTAN THAI ( THAI MASSAGE ) RM 55.00
Di datangkan khas dari negara Thai.Rasai dan nikmati cara dan teknik urutan yang tersendiri dengan mengunakan teknik tekanan dan lipatan tanpa mengunakan minyak.Cubalah....anda tidak perlu pergi jauh untuk menikmati urutan dari negara lain....

URUTAN SHIATSU ( SHIATSU MASSAGE ) RM 55.00
Urutan ini di datangi khas dari negara Jepun.Menggunakan teknik tekanan di bahagian tertentu dan juga menggunakan teknik urutan lipatan.Membantu anda mengurangkan masalah stress,sakit belakang dan dapat melancarkan pejalanan darah.Ianya juga sesuai untuk anda yang mengalami masalah kesukaran tidur di waktu malam.

URUTAN MELAYU ( MALAY MASSAGE ) RM 50.00
Urutan tradisional melayu merupakan yang di praktikan oleh orang melayu sejak zaman berzaman untuk membantu mengurangkan pelbagai penyakit seperti sakit belakang,terseliuh dan urutan selepas bersalin bagi melancarkan peredaran darah,melonggarkan urat-urat yang tegang dan menyegarkan badan.

URUTAN REFLEXOLOGY RM 50.00
Rawatan ini di percayai dapat membantu memulihkan organ-organ dalaman untuk melancarkan perjalanan ataupun pergerakan aktiviti dalaman dan dapat menguatkan otot-otot dalaman ianya juga dapat membantu mengurangkan masalah sakit kaki.

RAWATAN SAUNA HERBA ( HERBA OIL STEAM BATH ) RM 20.00
Rawatan ini membantu menyegarkan badan,melancarkan peredaran darah,membantu mengeluarkan angin,mengurangkan masalah sakit urat,melancarkan pejalanan darah,mengurangkan masalah kebas kaki dan tangan.Mengeluarkan air yang berlebihan di dalam badan dan membantu menurunkan berat badan.

RAWATAN ANTI STRESS ( ANTISTRESS TREATMENT ) RM 125.00
Rawatan ini membantu mengurangkan stress sesuai untuk para lelaki dan wanita yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman ia juga dapat merehatkan minda anda dan membantu melancarkan perjalanan darah serta mencantikan kulit ,mencerahkan kulit dan membuang sel-sel kulit mati,membuang angin dalam badan,menurunkan berat badan dan menjadikan anda seorang yang sempurna...

RAWATAN PENGANTIN ( RADIAN SPA TREATMENT ) RM 165.00

Rawatan ini di khususkan untuk keperluan adam dan hawa yang bakal menjadi raja sehari bagi menyerikan wajah,menyegarkan badan,memberi keharuman yang berpanjangan,menyerikan kulit menjadikan anda dan pasangan anda tampak anggun,berseri-seri di hari perkhawinan...

..........JIKA ANDA INGIN MENJADI SEORANG YANG PALING ISTIMEWA UNTUK PASANGAN ANDA DI MALAM PERTAMA......
PASTIKAN ANDA MENCUBA RAWATAN KAMI DI SINI......

RAWATAN MELANGSINGKAN BADAN ( SLIMMING TREATMENT ) RM 80.00

Rawatan ini sesuai untuk anda yang mempunyai masalah berat badan yang berlebihan,mengalami masalah ke gemukan air,angin dan tepu.Ianya juga membantu melancarkan perjalanan darah,mengeluarkan air yang berlebihan di dalam badan,membuang angin dan memecahkan lemak.

LAPIS-LAPIS RM 60.00

Rawatan ini merupakan salah satu rawatan tradisional yang telah di praktikkan dari zaman berzaman untuk membantu membuang angin,memecahkan lemak,melancarkan perjalanan darah,mengurangkan stress,mengurangkan masalah kebas-kebas dan membantu menyegarkan badan.Ianya di adunkan dari ramuan herba yang terpilih.

LULUR HERBA ( BODY SCRUB ) RM 70.00

Rawatan ini membantu mencerahkan kulit,membuang sel-sel kulit mati,menghaluskan kulit,membuang angin dan menyerikan kulit.

RAWATAN BERSALIN ( POST NATAL TREATMENT ) RM 65.00

Rawatan ini hanya di khususkan bagi wanita selepas bersalin.Rawatan ini membantu melancarkan perjalanan darah mengeluarkan darah kotor,menguatkan peranakan,membuang angin dan membantu memulihkan urat-urat yang tegang selepas bersalin

RAWATAN PERAPI KUNTUM ( REJUVENATE VIRGIN TREATMENT ) RM 50.00

Rawatan ini membantu menguatkan otot-otot vagina,mengurangkan masalah ke putihan,masalah berbau,masalah kegatalan dan membantu mengetatkan saluran faraj.Di syorkan untuk semua wanita yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman.

RAWATAN BERSALIN RM65.00

Rawatan ini hanya di khususkan bagi wanita selepas bersalin.Rawatan ini membantu melancarkan perjalanan darah,mengeluarkan darah kotor,menguatkan peranakan,membuang angin dan membantu memulihkan urat-urat yang tegang selepas bersalin....
















No comments:

Post a Comment